niedziela, 23 grudnia 2012

Witajcie



Poprzez tego bloga chciałabym wam opisać moje uczucia i doznania związane z książkami, które przeczytałam. Będę recenzować literaturę przeznaczoną dla młodzieży (ponieważ sama jestem w tym wieku), głównie fantastykę, trochę o miłości, może kryminały. Książki są dla mnie jak tlen. Dzięki nim moja wyobraźnia pracuje na pełnych obrotach (co mnie bardzo cieszy). Nie wyobrażam sobie abym na chociaż piętnaście minut przed zaśnięciem nie mogła zagłębić się w świat czarodziejów, wampirów czy zwariowanych nastolatek.Zapraszam do czytania i komentowania moich postów.
                                                                                                                                     
Książka papierowa czy elektroniczna?

"Kto czyta książki, żyje podwójnie."
Umberto Eco

                                                                                                                         Pozdrawiam

1 komentarz: