poniedziałek, 24 grudnia 2012

"HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC"- J.K.ROWLING

Zaczynam moją przygodę recenzenta od książki którą zna bez wątpienia każdy. Pottero mania ogarneła na całym świecie i tych dużych i tych małych. Ludzie stali w ogromnych kolejkach aby kupić kolejne części, z wyjątkiem mnie. Za każdym razem gdy na jakąś rzecz jest szał ja uważam że jest to głupie i dopiero po pewnym czasie się przekonuję że może warto zobaczyć co to takiego. Przeważnie okazuje się że nie miałam racji i natychmiast się w niej zakochuję. Tak też było z tą powieścią pani J.K. Rowling. Pewnego razu wracając ze szkoły postanowiłam wejść do biblioteki. Maszerując pomiędzy półkami nagle w oko wpadł mi właśnie "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Pomyślałam że może warto po nią sięgnąć. Początek był dla mnie denerwujący, z powodu opisów zachowań w domu Dursleyów. Akcja zaczeła się rozkręcać i ciekawić gdy główny bohater dowiaduje się że jest czarodziejem i jedzie do Hogwartu. Ogólnie książkę czytałam przez 5 dni i jestem nią całkowicie oczarowana.Sama chciałabym chodzić do takiej szkoły, uczyć się zaklęć i latać na miotle. Jeżeli ktoś tak jak ja długo się wstrzymywał z tą lekturą, to gorąco polecam, bo jest naprawdę wspaniała. Ja natomiast zabieram się za czytanie drugiej części.

PS. To moja pierwsza recenzja więc proszę o wyrozumiałość. Napiszcie w komentarzach co wam się nie podobało a ja postaram się to poprawić.

                                                                                                                                  Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ja osobiście nie lubię Harry Pottera :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie tak samo jak u mnie! też myślałam że harry potter jest głupi! teraz jest to moja ulubiona książka.
    zaparszam: myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też długo mie czytałam tej książki , ale moja przyjaciółka mamówiła mmie , źebym przeczytała choć kawałek no i potem już nie mogłam się oderwać :D

    Jeśli chcesz możesz zajrzeć na mojego bloga, ciekawsko.blogspot.com (dopiero zaczełam go pisać)

    OdpowiedzUsuń