poniedziałek, 31 grudnia 2012

"ZMIERZCH"- STEPHENIE MEYER

Zaczynając od początku. Ponad rok temu miałam w swoim życiu bardzo trudny okres. Tysiące myśli kłębiły się w mojej głowie. Potrzebowałam czegoś porządnego aby je zagłuszyć i nie zwarjować. Wtedy mama przyniosła mi pierwszą część trylogii, która nosi nazwę "Zmierzch". Wątpiłam że będę mogła się skupić na jej czytaniu i o dziwo udało się. Pochłonełam ją w ciągu niecałych dwóch dni. Jestem pewna że każdy z was zna romantyczą, tajemniczą i czasem niebezpieczną miłość Belli i Edwarda, która ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja z pewnością należę do tej pierwszej grupy. Podoba mi sią sposób w jaki pani Meyer napisała "Zmierzch", a najbardziej to że książka jest napisana z perspektywy jednej osoby. Dzięki temu znając myśli Belli mogłam bardziej wgłębić się w to co czytam. Podoba mi się również taka lekkość czytania jej (niewiem jak to wyrazić inaczej). A wy co o niej myślicie?

Zdjęcie

6 komentarzy:

  1. Mi się baaardzo podobała :D Wiem, że jest wielu fanów Zmierzchu, ale i mnóstwo przeciwników, ja należę do tej pierwszej grupy ;) Czytałam wszystkie części i obejrzałam wszystkie filmy z tej serii i gorąco Ci je polecam :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, ja czytam książkę osobliwy dom pani perregrine, lofcziam, nie jestem natalia, ale wera, wiec zapraszam na nasz blog:
    www.naszewyciezycieskrycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, kocham ZMIERZCH i zapraszam do mnie:
    kate-kaatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam Zmierzchu, bo wydaje mi się, że jest głupi... pewnie zmienię zdanie jak tylko zacznę czytać (tak jak to było z harrym potterem)
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też uważałam że jest głupi ale przeszło mi wraz z czytaniem

      Usuń
  5. ja uwielbiam zmierzch!
    zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń