poniedziałek, 7 stycznia 2013

"HARRY POTTER I KOMNATA TAJEMNIC"- J.K. ROWLING

Przed chwilą skończyłam czytać drugą część przygód Harrego Pottera. Opowiada ona o dalszych losach tytułowego bohatera i jego przyjaciół którzy starają się rozwiązać zagadkę dotyczącą Komnaty Tajemnic.     Książka podoba mi się, chociaż pierwsza część jakoś bardziej przypadła mi do gustu. Akcja nie trzymała mnie jakoś bardzo w napięciu i powoli się rozkręcała. Dopiero pod koniec nie mogłam oderwać od niej wzroku. Mimo iż oglądałam film to bardzo cikawiło mnie co zaraz się wydarzy tak jak bym jej nie znała. Niekiedy fabuła  była nieprzewidywalna, co oczywiście uznaję za wielki plus tej książki. Bardzo podoba mi się język  jakim pisze pani J.K. Rowling oraz to jak dokadnie opisuje poszczególne postacie, dzięki czemu możemy bardziej zagłębić się w życie wewnętrzne Hogwartu. Podsumowując książka jest idealna na deszczowe, leniwe popołudnie kiedy chcemy się odprężyć po ciężkim dniu.

PS. Ostatnio czytając różne recenzje dowiedziałam się że powstał dotatkowy rozdział "Intruza", który powinien się znajdować pomiędzy 58 a 59. Jest on napisany z perspektywy Melanie. Dowiadujemy się z niego jak się toczyła akcja gdy Wagabunda była w kapsule. Rozdział można ściągnąć na stronie chomikuj.pl.

Chciałam podziękować tym pięcium osobom które obserują mojego boga. To miło wiedzieć że ktoś chce czytać moje bazgroły. Dziękuję :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Harrego :) a kolejne części są według mnie jeszcze bardziej wciągające.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń