poniedziałek, 14 stycznia 2013

FERIE ZIMOWE

 Nie wiem jak wy, ale ja od piątku mam ferie zimowe. To oznacza trochę więcej czasu na czytanie. Tylko trochę, bo pomimo czasu wolnego mam zadanych parę zadań. Mimo to mam zamiar przeczytać część książek których zdjęcie możecie zobaczyć poniżej.
 
 
Od góry:
"Czas Honoru"- Jarosław Sokół
"Kordian"- Juliusz Słowacki 
"Harry Potter i Więzień Azkabanu"- J. K. Rowling
"Drugie życie Bree Tanner"- Stephenie Meyer
"Zaćmienie"-  Stephenie Meyer
"Przed Świtem"- Stephenie Meyer
"Pamiętnik Cathy"- Weisman
 
"Kordian" jest moją lekturą szkolną. Zapewne przeczytam ją w ostatni lub przedostatni dzień ferii, aby jak najlepiej wypaść na treściówce. Co do reszty już nie mogę się doczekać aż zagłębię się w każdą z osobna. "Czas Honoru" już zaczełam czytać i narazie nie jestem pewna co o niej myśleć. Najbardziej się nie mogę doczekać  aż zabiorę się za "Pamiętnik Cathy". No i oczywiście kolejne części "Zmierzchu" oraz "Harrego Pottera".
A wy jakie preferujecie książki na zimowe,wolne od szkoły dni?
                    
                                                                                      Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Ja ferie będę miała dopiero za 2 tygodnie.
    Chciałabym przeczytac Sherlocka Holmesa (jakoś ostatnio naszła mnie ochota) , 3 i 4 częśc Perce`go Jacksona i Hobbita.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Sherlocka i Hobbita też kiedyś sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Meyer nie trawię, ale akurat tą część HP mam w domu c:
    dołączyłam Do Twoich obserwujących, dołączysz do moich? byłoby miło C:
    pozdrawiam, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się tu + obserwuję : )

    odwdzięczysz się ? :*

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ! ♥ i ciekawa notka
    będę tu częściej wpadać

    Wpadniesz do mnie ? zzzależy mi ... :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne książki :D
    Ja uwielbiam sagę "Igrzysk Śmierci" .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam dużo dobrego o niej i mam zamiar niedługo przeczytać

      Usuń
  7. Fajny blog obserwuję < 333
    liczę na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog... będe zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam dopiero 11 lutego. Super blog!
    michalo-magic.blogspot.com - wiem, że czytasz ale może ktoś też wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ferie dopiero od 11 :< Śliczny blog + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń